افاده و باد اضافی ؟

سلام ... به به !!! حال شما ؟ احوال شما ؟ اینم 29 خرداد . با نبود ما چطورین ؟ ترو خدا اینقدر که به من خوش می گذره به شما هم می گذره؟.... خوش!

بابا یه خورده تحویل بیگیر مارو ضایع نشیم .... یه نیگا به پشت بوم بندازی مارو دیدی ! دور نیستیم .... !

ما هم رفتنی شدیم ! بلاگ سکای قات زده ! میخوام برم  پرشین بلاگ .... اگه واسه قالب پیشنهادی چیزی داری جون آرش تعارف نکنی آ ! حتما بگو .

دو سه تا هم ماجرا بگیم :

عصار (خواننده ) این اواخر کنسرت داشت . بچه های سمپاد (تیز هوشان) از نوع دختر و پسر واسه این کنسرت از یه ما قبلش هماهنگ کرده بودن !

روز کنسرت می رسه و چیزی که جالب بود این بود که همه جماعت سمپادی بودن و ملت از نوع مردم 20 تا هم نبودن !!!!!

خلاصه.....  عصار شروع می کنه به خوندن و تو یه آهنگ وقتی می گفته دوست دارم نا خودآگاه  به یکی از این دخترای افاده ای و لوس سمپادی نیگا میکرده ! این  دختره هم با اینکه مالی نیس اما چون از بقیه ایکبیریای سمپادی وضعش بهتره  تا حدودی دنبالشن .... دیگه تو سالن همه قرمز شده بودن ! اگه آبروی شهر مطرح نبود حتما یه دهن عصارو هو می کردن !

این دختره هم که قبلا یک افاده ای داشت که انگار جنیفر لوپزه ! حالا با این بادی هم که عصار بهش داد دیگه داره منفجر می شه !

میدونی چیه؟ آدم باز یه قیافه و هیکلی داشته باشه افاده زیاد بد نیس .... دختر هس عین بشکه ... قیافه اش عین انتر... همچین خودشو می گیره که انگاری همه از لطف وجودش مزین می شن ! به نظر من به این می گن عقده نه غرور و حیا و ادب !

                                             ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بهرحال....  یه چند تا هم جک کوچولو دارم که می خواستم بگم ... قبلش یه خواهشی دارم  . خوب همگی می دونیم که متاسفانه تو مملکت ما بعضی از آدمای عقده ای و بی فرهنگ (که ذره ای از وضع بد و تاریخ سیاه مملکت خبر ندارن ) بعضی از هموطنای گلمونو مسخره می کنن ! ( مخصوصا شمالی ها و ترک ها) من اولش میگم : من همه هموطنامو دوس دارم و قصدم توهین به هیشکی نیس اما اگه بعضی جکا به قوم و قبیله خاصی دلالت کرد لطفا ناراحت نشن . من هدفم شوخیه و کوچیک همه ایرونیای گل هم هستم ! ..... یه چیز دیگه . اونایی که خیلی با ادبن و حال آدمو بهم می زنن و ظرفیت ندارن این جک هارو نخونن چون بالاخره هر جکی یه نمه بی ادبی داره ! لطفا بچه مچه نخونه ! این  شما و اینم چند تا جک :

__ یه روز یه تهرونیه به یه ترکه میگه : شنیدم شما به خر میگین داداش ! ترکه هم میگه : آره داداش !

__ آهنگ عروسی تو قزوین : عزیزم بگو برمیگردی ...!

__ رشتیه می خواد از همسایه انتقام بگیره می ره زن ایدزی می گیره !

__ یه روز یه بدکاره توبه می کنه   بعدش میره خرید  می گه ببخشید خرما دارین ؟ بقالیه میگه حالا که توبه کردی به خرما بگو افطاری حضرت علی ! بعد بدکاره میگه شکر دارین؟ بقال میگه نگو شکر بگو جهیزیه حضرت فاطمه ! هی زن میگه و بقال جواب می ده تا اینکه زنه  بادمجون سیاه میخواسته برمیگرده میگه : آلت تناسلی بلال حبشی دارین ؟ !!!!!!

خوب مثل اینکه یواش یواش دارم بی ادب می شم ! دیگه خدافظی کنیم ... از این به بعد وبلاگ هر هفته آپتودیت میشه . این آخر هم تولد آقای صدا یعنی ابی رو به همتون تبریک می گم و خدا صداشو از ما نگیره !

جونم با همتون .... زنده باشین .... به امید دیدار !!!!

تا ۲۹ خرداد ....

       سلام به بروبچز وبلاگ خودمون !!! حال همگی خوبه ؟
من از امروز تا ۲۹ خرداد نیستم ..... یه جورایی وبلاگ تعطیله !
اگه لطف کردین اومدین وخواستین نظر بدین تو قسمت نظرات همین یادداشت برام
لطف کنین ( فقط موضوع یادداشتی که به اون نظر دادین رو بنویسین )
اگه ۲۹ برج تشریف بیارین دیگه وبلاگو نمی شناسین آخه کلی عوض می شه ....
دیگه زیاد توضیح ندم ...خودتون خواهین دید .
همتونو دوس دارم .. منو فراموش نکنین .
فعلا تا ۲۹ خرداد خدانگهدار ....