کجایی آرشی جون ؟

شیام !  

حال شما ؟ احوال شما ؟ مدرسه خوش می گذره ؟

این وبلاگ ما یه ذره ادا در می آورد ... باز نمی شد ... منم یه ذره دیر میومدم .... شرمنده ...

اون روز یکی از نزدیکترین و عزیز ترین و مهربانترین فامیلهامون در گذشت ... قرار بود عروسیه پسر خواهرش باشه ... اما خوب نشد ! شادیمون به عزا تبدیل شد ... خیلی دوسش داشتم ... آخه می دونی ... کلی مهربون بود ... دلش خیلی بزرگ بود ...  اول خیلی گریه کردم ( گریه مرد و زن نداره که ! یه احساس طبیعیه ... و نشانه سوسولیت و این حرفا هم نیس ! ) اما بعد دیدم که بابا دنیا دو روزه ... اون خدا بیامرز هم راضی نمیشه اگه من خودمو بکشم ... بهرحال ....

اون روز سر صف مدرسه جمعمون کردن که قراره مدیر تازه بیاد !!! ما هم بعد از کلی معطلی دیدیم که دو تا آقا ( که خیلی شبیه چوپون بودن !‌) اومدن بیرون ! اول فکر کردیم با تعویض مدیر مدرسه ، خدمتگذار ( بابای مدرسه ) هم عوض شده ! اما بعد دیدیم که نه خیر !!! یکیشون رئیس ناحیه یکه و یکیشون هم مدیر جدید !!!  

خوب اینم یه نوع اشتغال زاییه دیگه !!! چوپونا بیکار نمی مونن !!!!

                                            ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هفته بعد امتحان قلمچی داریم !!! ببینم چی میشه  !

                                            ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه زمانی یه برنامه ء عکس و موسیقی در خواستی در وبلاگ گذاشتم اما به بدترین نحو ممکن ضایع شدم !!! همچنان اون برنامه ادامه داره ها ... هر کی خواست در خدمتیم ....

                                           ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از وقتی که این تابستون تموم شده حس و حال اینجا هم کم شده ... خوب همینم انتظار می رفت ! البته بعد از کنکور من یه حالی به اینجا بدم که خودتون صفا کنین !!! فعلا تا بعد .... خدانگهدار !

نظرات 13 + ارسال نظر
پرواز جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:07 ب.ظ http://version.blogsky.com

سلام
HAPPY NEW BEGINNING
خیلی خوشحالم که برگشتیم....

فرانک!!! یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ب.ظ

همیشه موفق باشی...بهترین روزها و سالها مال تو باشه ک(

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

به به ... سلام فرانک خانوم ... حال شما ؟ چه عجب با اسم اصلی نظر دادی ؟ ! بهرحال از لطفت ممنونم و امیدوارم موفق باشی همیشه ... قربانت ....

من و بنیامین دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:56 ق.ظ http://man0ben.persianblog.com

امیدوارم همیشه شاد باشی - سلامت و عاشـــــــــــــــــــق

دلارام سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام وای دارم بال در میارم چه قدر خوشحالم ارش میدنم بازم مثله همیشه شیرین مینویسی راستی میلم رسید منم موافقم سلامت وعاشق به امید روزهایه زندگی

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام عزیز و گل ... وقتی اسم قشنگتو تو اینجا می بینم باور کن از ته دل خوشحال می شم ... همیشه نسبت به من لطف داشتی و خدا رو شکر می کنم که باهات آشنا شدم ... ایمیلت رسید و من بزودی ( در یادداشت بعدی ) به طور مفصل و کامل در مورد اون موضوع خواهم نوشت . قربانت ...

دیوونه و پاییز سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ http://tavaneshghman.persianblog.com

سلام آرش جان خوبی؟ وب جالبی داری فقط رنگ نوشته هات چشمو اذیت میکنه اگه با رنگ دیگه ای بنویسی خوبه موفق باشی به ما هم سر بزن

آرش(گربه ای روی شیروانی)( صابخونه ) چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام دلارام عزیز با عرض شرمندگی من این نظر آخری رو که مربوط به جواب اون نظرات زشت بود پاک کردم چون دوس ندارم خانوم گلی مثل شما اصلا نظر اون آدما رو ببینه ... من تا دو روز کاری می کنم که خودش عذرخواهی کنه ... جواب اینا خاموشیه .... ممنون از تو که همیشه هوای منو داری ... قربونت عزیزم .

یاسر پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ http://shabeberehneh.persianblog.com

مخالف شادمهر در صف اول تماشاگران(عرشیا)برای اطلاعات بیشتر به شب برهنه مراجعه کنید

نازنین شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

عالی ببخشید چند وقتی سر نزدم . تمام بلوگ اسکایی ها را نداشتم . چرا نمی دونم . بلاخره اومدم امیدوارم ناراحت نشده باشی . من آپم سر بزن

دلارام شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:48 ب.ظ

ممنون ارش منم چون عصبانی شده بودم مجبئر شدم این طوری حرف بزنم

فریبا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ب.ظ http://noghre-dagh.persianblog.com

salam agha arash,,khobnin,,shena khtin ke??omidvaram ke mano be khatere takhire tolani ke dashtam bebakhshin,,jaton khali baraye tabeston omadim iran ige natonestam up konam,,badesham khob ghame ghiribio in chiza dige nazaht ,,ta emrooz ke mikham dobare shoro konam,,,,,,hamin,,dide bar darim,,byee

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:43 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد